Thursday, April 7, 2011

My Story :)

time balik tadi arr paling gempakand paling sedih koot . Okaaay . paling gempak dulu yeeeea . jumpa eemad and haris tengah hughug and jalan samasama . then aku jalan la kat belakang dieorang . Bapaaak ar . tak yah cite arr bau eemad . Wangi macam pontianak kooot , tak tahan tau taaak hah ? then tetiba jumpa SITINURAMEERA . apelagi , jerit arr cite die . dieorang pooon macam apee je . Hahhaa . Sorry . lame tak jumpe minah tuu ♥ . then nak balik tu , tanye la eemad , "weeei , lizza tak datang lagi err ?" . then die kate "dah , ade kat dalam " . disebabkan time tu rush gila nak balik , so tak jadi la nak masuk and cubit minat sorang tu . then aku cakap " kau cakap kat lizza yang aku rindu die gilagila taaaau ! " . Hahhaa . Then die pon okaaay je la . then aku baaaaaaaaalik :) . BTW , IMISSYOU PUTRI ALIZZA . okaaaay , yang sedih pulak okaaaay . harini , budaaaak tuuut main bola laggi . hell yeah , imissyou so much la weeei . haritu selasa , aku callingcalling dengan die la kan . then aku cakap la yang aku miss die semuaa , thenn aku marah die and cakap aku tak nak bagi die main bola daaah (padahal sebelum ni aku yang paksa die main bola balik) . serious dooh , aku selalu rindu kaaau . time datang , balik , rehat . serious :)